Applicatu in lugliu 2022, preparatu per quasi un annu, infine u NO 27 Kitchen & Bath China 2023 (KBC 2023) hè statu apertu in tempu in u Shanghai New International Expo Center u 7 di ghjugnu 2023 è hè duratu finu à u 10 di ghjugnu cù successu.
Questu avvenimentu annuale ùn hè micca solu eccezziunale per i venditori è i cumpratori di tuttu u paese, ma hè famosu ancu in Asia è in u mondu sanu. Cum'è a prima grande fiera di l'industria di a custruzzione in Asia, 1381 eccellenti fornitori in u mondu sanu assistenu à a fiera, 231180 metri quadrati di spaziu per mustrà migliaia di i so ultimi disinni è i prudutti più cumpetitivi.
In tutale 17 sale sò tutte piene, in u centru ancu 8 cumpagnie anu occupatu u spaziu à l'aria aperta per espone in a tenda.
I primi trè ghjorni di a fiera sò tranquilli, ci hè assai visitatori, a maiò parte sò di Cina, diverse cità, raramente da l'esteru, più clienti venenu da l'Europa occidentale è menu da l'America di u Nordu. Forse parechji imprenditori ùn sò ancu sicuri chì ùn ci sia più epidemia è chì tuttu hè tornatu à a nurmalità è sicuru in Cina, l'altra ragione hè chì in l'ultimi trè anni, i clienti eranu abituati à l'approvvigionamentu da Internet è à fà affari per mezu di altre app è video, dunque ùn anu più tantu entusiasmu per participà à a mostra cum'è prima.
A qualità di u cliente hè megliu chè prima perchè quellu chì vene à visità u stand hè veramente interessatu à i prudutti, dunque cunfirmeranu l'ordine in a fiera è alcuni cunfirmeranu dopu esse tornati in ufficiu.
U fabricatore di articuli per a casa Heart To Heart di a cità di Foshan hà avutu una bona racolta à a fiera, i clienti di qualità anu fattu un ordine è a merce hè digià stata cunsegnata.
Data di publicazione: 23 di ghjugnu di u 2023