U 22 di ghjugnu 2023 hè u Festival di e Barche di Dragone in Cina. Per celebrà stu festivale, a nostra sucietà hà datu à ogni impiegatu un pacchettu rossu è una chjusura un ghjornu.
À u Festival di e Barche di Dragone, faremu e ravioli di risu è assisteremu à a partita di e barche di dragone. Stu festivale hè per commemorà un pueta patrioticu chjamatu Quyuan. Si dicia chì Quyuan era a morte in u fiume, cusì a ghjente ghjetta e ravioli di risu in u fiume per evità chì u corpu di Quyuan sia morsu da altri. A ghjente vulia salvà Quanyuan, cusì tante barche pagaiavanu in u fiume. Hè per quessa chì avà si manghjanu e ravioli di risu è si face a partita di e barche di dragone in questu festivale.
Oghje ghjornu, i ravioli di risu anu parechji tippi diversi, dolci è salati, avvolti in foglia di banana, foglia di bambù ecc., dentru cù carne, fasgioli, sale, tuorlu d'ovu, castagne, funghi ecc. Avete voglia di manghjà quandu leghjite sta nutizia?
Intantu, a corsa di i dragoni hè sempre più grande in u sudu di a Cina. Parechji paesi spendenu più soldi per a corsa è volenu esse u vincitore, micca per via di u bonus ma solu per a faccia in a zona.
Data di publicazione: 23 di ghjugnu di u 2023